حکایت من....


خلوتگاه من و دوستان

قلمرو قلبهای ما

حکایت من حکایت کسی است که:

عاشق دریا بود.

قایق نداشت

دلباخته بود.

همسفرنداشت

کسی که زخم دل داشت

اما ننالید....

گریه کرد

اما اشک نریخت

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت16:18---10 بهمن 1391
تنهـ ــ ــــــایــــﮯ
را בوستـــــــــ בارمــــ
بــﮯ בعوتـــــــ مــــﮯ آیـــב
بـــﮯ منتــــــ مــــﮯ مانــــב

بـــﮯ خبـــــر نمــﮯ روב


ساعت14:08---10 بهمن 1391
به افتخار همه خوزستانیا(دزفولیا )که عاشقن ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ایول ایول دمت معتدل مرسی ابجی گلم خوشحال شدم نظر دادی اهان یادم رفت خوزستاااااااااان برزیلته LOL

ساعت13:27---10 بهمن 1391
کیان این شعرو خیلی دوست دارم خیلی قشنگه منو یاد یکی ازدوستام میندازه که ازش بیخبرم ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خوشحالم که تورو یاد چیزای انداختم که دوستشون داری ایشاله از دوستت هم خبری برات بیاد دوست خوبم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت 19:18 توسط kiyan| |


Power By: LoxBlog.Com